הפיצוי לבעלי עסקים; עימות סוער בין יו"ר הקואליציה לשר האוצר • צפו

איתי גדסי 2 Comment on הפיצוי לבעלי עסקים; עימות סוער בין יו"ר הקואליציה לשר האוצר • צפו

במהלך הדיון בוועדת הכספים לעניין התוכנית הכלכלית שאישרה הממשלה לפני כשבוע, פרץ עימות סוער בין יו"ר הקואליציה מיקי זוהר לשר האוצר ישראל כץ | כץ: "לבן דוד שלך יש אולם ולכן אתה רוצה להגדיל את הפיצוי לעסקים". זוהר: "שר אוצר מנותק"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: כ"ץ: David Cohen/FLASH90 | זוהר: Miriam Alster/Flash90

עימות סוער פרץ בין ח"כ מיקי זוהר לשר האוצר ישראל כץ במהלך הדיון לעניין התוכנית הכלכלית שאישרה הממשלה לפני כשבוע.

ח"כ מיקי זוהר דרש להגדיל את תקרת הפיצוי שמעגן החוק לעניין עסקים. שר האוצר, ישראל כץ הגיב על כך התקפה אישית על זוהר: "עמדה אישית שלך, בניגוד לעמדת רה"מ, ולנוכח כך שיש לך בן דוד עם אולם. אמר לי אחד הגורמים בתחום, מה הדחף שלך, שיש לך בן דוד עם אולם".

ח"כ מיקי זוהר הגיב לדברי כץ: "צר לי שכחלק מתנועת הליכוד יש לנו שר אוצר מנותק מהעם, אני מצר על זה. ועם כל הכבוד לרצון של שר האוצר להפגין כוחניות, עלי זה לא עובד. אני באופן אישי חייב להודות שהייתה לי תקווה גדולה ממינויו של ישראל כץ, יש לי מפח נפש גדול מההתנהלות שלו. יכול להיות מאוד שצריך לקרוא לרה"מ לבחון את המשך כהותנו של שר האוצר. המשך כהותנו הופכת לסכנה להמשך כהונת הליכוד".

השר כץ: "אתן לך עצה, פשוט אל תדבר ותצא".

מאוחר יותר המשיך כץ וכתב ברשת החברתית: "ח"כ מיקי זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה, לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. "הניתוק" היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים".

נוכח העימות בין שר האוצר לח"כ מיקי זוהר, יצאה ועדת הכספים להפסקה בדיון.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מיקי זוהר חצוף, רברבן, חסר יכולת ואדונם של משרתים. מה שישראץ כץ עשה למען מדינת ישראל בתשתיות עוד מאה שנה לא תעשה. תדבר בכבוד לאנשים מבוגרים מצך והרבה הרבה יותר איכותיים. כחבר ליכוד אני מתבייש שאתה ברשימה, אתה מייצג את כל החולי הרע של הםוליטיקה. בזכות אנשים כמו ישראל כץ יש לך מקום ברשימה. חצוף.

  2. 1

    שר אוצר הכושל ביותר אחרי לפיד וביבי (ב2003…)
    כנראה שיש תחרות מי יהיה השר המנותק ביותר מהעם ולא יראה אותו ממטר…לא להאמין שבחרנו בממשלת ניפוח כזו!!!!
    תתביישו לכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!